Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky

L1 IT Support pre Raiffeisen banky
Miesto práce
Námestie Mateja Korvína, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Ovládaš základy SQL a UNIX a chceš sa rozvíjať v oblasti IT?
Si človek, ktorý keď veci začne, tak ich aj dokončí a tvoji kolegovia sa na teba vedia vždy spoľahnúť? Tak sa prihlás! Hľadáme kolegov do nášho tímu L1 IT support.
Budeš riešiť IT incidenty nášho kartového systému (Tím nie je call centrum). Tento systém sa používa na spracovanie kartových transakcií pre banky Raiffeisen v strednej a východnej Európe.
Súčasťou tvojej práce bude aj:
- Technická podpora, riešenie incidentov a requestov s tym súvisiaca eskalácia, komunikácia na ďalšiu úroveň podpory (podľa potreby)
- Spúšťanie skriptov na spracovanie súborov, kontrola a monitoring prenosu súborov
- Kontrola automatizovaných procesov, notifikácií, spracovania večerných uzávierok, „daily runov“
- Spolupráca s podporou L2 / L3 pri riešení incidentov
- Správa HW pre interných a externých používateľov RPC (výdaj a príjem HW, prvotná diagnostika problémového HW, atď.)
Ak Ťa zároveň zaujíma práca v sektore bankovníctva, špeciálne v oblasti kariet, ktorá sa posledné roky najviac technologicky vyvíja a chcel/a by si spoznať kartový processing, produkty z pohľadu IT fungovania a s tým súvisiace moderné technológie, RPC je to pravé pre Teba :)
Môžeš u nás rozvíjať alebo naštartovať svoju kariéru v rámci špecifických IT tímov.
Si človek, ktorý keď veci začne, tak ich aj dokončí a tvoji kolegovia sa na teba vedia vždy spoľahnúť? Tak sa prihlás! Hľadáme kolegov do nášho tímu L1 IT support.
Budeš riešiť IT incidenty nášho kartového systému (Tím nie je call centrum). Tento systém sa používa na spracovanie kartových transakcií pre banky Raiffeisen v strednej a východnej Európe.
Súčasťou tvojej práce bude aj:
- Technická podpora, riešenie incidentov a requestov s tym súvisiaca eskalácia, komunikácia na ďalšiu úroveň podpory (podľa potreby)
- Spúšťanie skriptov na spracovanie súborov, kontrola a monitoring prenosu súborov
- Kontrola automatizovaných procesov, notifikácií, spracovania večerných uzávierok, „daily runov“
- Spolupráca s podporou L2 / L3 pri riešení incidentov
- Správa HW pre interných a externých používateľov RPC (výdaj a príjem HW, prvotná diagnostika problémového HW, atď.)
Ak Ťa zároveň zaujíma práca v sektore bankovníctva, špeciálne v oblasti kariet, ktorá sa posledné roky najviac technologicky vyvíja a chcel/a by si spoznať kartový processing, produkty z pohľadu IT fungovania a s tým súvisiace moderné technológie, RPC je to pravé pre Teba :)
Môžeš u nás rozvíjať alebo naštartovať svoju kariéru v rámci špecifických IT tímov.
Mzdové podmienky (brutto)
1 150 EUR/mesiacNástupný plat junior 1150 €+ fixný príplatok dvakrát do roka + bonus /
Zamestnancom na tejto pozícii vyplácame zmenový príplatok každý mesiac vo výške 100€.
Plat môže byť po skúšobnej dobe navýšený.
Zamestnanecké výhody, benefity
Rozvíjaj svoj potenciál a naštartuj svoju kariéru v stabilnom zázemí medzinárodnej expandujúcej spoločnosti v rámci jednej z najsilnejších bankových skupín v strednej a východnej Európe:
Ponúkame ti:
- možnosť osobné a odborné rastu, prístup k interným a externým školeniam
- home office 50%
- extra dni dovolenky
- sick days
- Multisport kartu, ktorá tu umožní prístup do wellness a fitness zariadení
- cafeteria - volíš si benefity sám/sama, o ktoré máš záujem
- príspevok na DDS (3.pilier)
- chutnú kávu a čaje, ovocie dva krát do týždňa na pracovisku
- miestnosť na bicykle a sprchy na pracovisku
- moderný office s dobrou polohou pri Račianskom Mýte
- firemné eventy a podujatia
- odmeny za lojalitu
Ponúkame ti:
- možnosť osobné a odborné rastu, prístup k interným a externým školeniam
- home office 50%
- extra dni dovolenky
- sick days
- Multisport kartu, ktorá tu umožní prístup do wellness a fitness zariadení
- cafeteria - volíš si benefity sám/sama, o ktoré máš záujem
- príspevok na DDS (3.pilier)
- chutnú kávu a čaje, ovocie dva krát do týždňa na pracovisku
- miestnosť na bicykle a sprchy na pracovisku
- moderný office s dobrou polohou pri Račianskom Mýte
- firemné eventy a podujatia
- odmeny za lojalitu
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) a Slovenský jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
UNIX/Linux - Základy
SQL - Základy
UNIX/Linux - Základy
SQL - Základy
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Ochota pracovať na zmeny:
- 7:00 - 15:00
- 13:15 - 20:00
+ jedenkrát za 6 týždňov sobotná zmena
- Počítačové zručnosti / nadpriemerný užívateľ , alebo ak je PC tvoje hobby :-)
- Dôslednosť a zodpovednosť
- Komunikatívnosť a orientácia na zákazníka
- Zmysel pre dodržiavanie pravidiel a usmernení
- Tímový hráč
- Organizovaný prístup k práci
- Ochota učiť sa
- 7:00 - 15:00
- 13:15 - 20:00
+ jedenkrát za 6 týždňov sobotná zmena
- Počítačové zručnosti / nadpriemerný užívateľ , alebo ak je PC tvoje hobby :-)
- Dôslednosť a zodpovednosť
- Komunikatívnosť a orientácia na zákazníka
- Zmysel pre dodržiavanie pravidiel a usmernení
- Tímový hráč
- Organizovaný prístup k práci
- Ochota učiť sa
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
RPC is dynamic regional IT service provider operating in the banking payment industry.
Growing double-digit in processing volumes and bringing fresh, innovative payment technologies across the European region guarantees our employees are part of many exciting projects with Raiffeisen banks in multiple CEE countries. Often delivering unique pioneer solutions resulting in ‘’1st in the market’’ awards means our work is recognized and appreciated throughout the whole region. We are setting the bar for innovation and you can be part of it!
RPC, as a centre of competence for card issuing, acquiring and digital payments is securely processing all transactions originated by the cards of our group banks or banks payment devices. We aim to provide the best reliable solutions for both, debit and credit card national-specific markets, and to be flexible when finding the ways to fulfil customer changing business needs.
Besides Tatra banka in Slovakia, we are proud to have among our clients Raiffeisen Banks from Austria, Albania, Bulgaria, Czech Republic, Croatia, Romania, Serbia and Kosovo having a continuous customer base growth.
RPC was established in 2000 as a division of Tatra banka, and with more than 20 years of success stories we provide services in the area of issuance and acceptance of payment cards to member banks of the Raiffeisen bank International Group. The separate company was established in 2008 as a Shared Service Centre to centralize the group’s card payment operations and to achieve high efficiency and price competitiveness.
Growing double-digit in processing volumes and bringing fresh, innovative payment technologies across the European region guarantees our employees are part of many exciting projects with Raiffeisen banks in multiple CEE countries. Often delivering unique pioneer solutions resulting in ‘’1st in the market’’ awards means our work is recognized and appreciated throughout the whole region. We are setting the bar for innovation and you can be part of it!
RPC, as a centre of competence for card issuing, acquiring and digital payments is securely processing all transactions originated by the cards of our group banks or banks payment devices. We aim to provide the best reliable solutions for both, debit and credit card national-specific markets, and to be flexible when finding the ways to fulfil customer changing business needs.
Besides Tatra banka in Slovakia, we are proud to have among our clients Raiffeisen Banks from Austria, Albania, Bulgaria, Czech Republic, Croatia, Romania, Serbia and Kosovo having a continuous customer base growth.
RPC was established in 2000 as a division of Tatra banka, and with more than 20 years of success stories we provide services in the area of issuance and acceptance of payment cards to member banks of the Raiffeisen bank International Group. The separate company was established in 2008 as a Shared Service Centre to centralize the group’s card payment operations and to achieve high efficiency and price competitiveness.